onsdag den 14. december 2011

Så skal der trækkes en vinder...

Uha...det holdt hårdt med at nå de 20 faste læsere, men vi nåede det....også inden deadline....
Det er så hyggeligt at få små søde kommentarer, det har jeg virkelig sat stor pris på! Tak til der deltog.

Nu håber jeg, at vinderen bliver glad for en hyggelig gave i julens tegn....

I alt er der smidt 18 lodder i puljen til min Give-away.....
Jeg har brugt Random.org til at trække et lod.....vil i vide hvem der vandt???

Edit: Hvor længe tør jeg trække pinen....hihi! Jeg er i drille-humør.....men jeg lover, at det bliver inden jeg går i seng!!!

EDIT: AND THE WINNER IS.....TA DA DA....


Lod nummer 15....aka Rikke_ aka Smillas Mor


Tillykke.....


Send mig en besked eller en mail på hanne@android.dk med din adresse, så sender jeg en lille julegave til dig ;-)

5 kommentarer:

  1. jubiii. håber det bliver mig

    SvarSlet
  2. JUBIIII... :)
    Det blev jo mig :) Sikke en skøn overraskelse :)
    Sender fluks en mail.

    SvarSlet
  3. Og så blev gaven sendt afsted....håber den kan bruges ;-)

    Glædelig jul!

    SvarSlet
  4. og så blev der ENDELIG oprettet et indlæg om den skønne skønne gave jeg modtog :)

    SvarSlet