mandag den 3. december 2012

Vinter i det nordjyske...

December måned ramte som et lyn. For en gangs skyld er november (eller movember som manden ynder at kalde det - han har skægget til det) fløjet afsted og jeg synes ikke jeg har nået at standse op og glæde mig. Til december, til jul og til sne.
Men nu kom det. Både december og sne.

Jeg havde ikke andet end et forkølet kalenderlys liggende og det var ligesom ikke nok til at sætte den rette stemning. Manden blev sendt på loftet efter julepynt og ned kom nisser, lys og kugler.
Jeg kreerede en hurtig adventsdekoration, men jeg synes måske den mangler lidt. Måske et par kogler eller noget....jeg tænker videre


Vi står tidligt op herhjemme, og min lille krudtfugl var derfor med på en tur i sneen allerede inden der blev helt lyst. Han nød det hvide drys i fulde drag

Og så blev der lyst

Jeg har her til aften fået lagt sidste hånd på et par vinterbukser i babyfløjl til Alexander. Med søde pingviner på lommerne og isblå stikninger. 



 Tog-skjorten startede jeg på til en krea-dag hos Mette med bloggen Mettes Matrikel. Nu har den endelig fået knapper og kan tages i brug. 


 Sidst men ikke mindst. Et par forede ballonbukser i 2 lag jersey så den lille basse kan holde varmen nu hvor vinteren er over os. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar