mandag den 8. juli 2013

Find en fejl...

Det er ikke altid, at det er fornuftigt at sy om aftenen...det må jeg hermed konstatere!

Jeg har syet knickers til Alexander, men da jeg placerede mit logo, var jeg vist ikke helt vågen. Jeg havde glemt at linningen var med ombuk og elastik, og derfor endte Krudtfuglen med at have en stikning lige midt igennem sig. Stakkels fugl. Stakkels mig. For jeg blev faktisk ret ærgerlig over det.

Jeg er i gang med projekt: "Sy fra lager" og denne lette isoli (for det tror jeg det er...sådan føles det) har ventet på hylden i lidt over et år. Købt i en stofsalgsgruppe på Facebook - som jeg desværre måtte forlade, fordi det fristede for meget. Jeg forsøger at begrænse nykøb af stof og det går rimeligt. ;-)

Der er nok til en bluse i stoffet også...så mon ikke sådan en er på vej snart?

Men her er de fine knickers, som Alexander gerne vil have på....Til trods for den beskadigede fugl.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar