søndag den 23. august 2015

Lageret skrumper....en anelse...

Jeg har fået syet lidt mere af stof fra lager. UFO'er kan man sige.
UFO'er er de UFærdige Objekter som enten ligger klippet eller halvt syet i længere tid.

To par underbukser. To forskellige mønstre. Det med fisk er fra Ottobre, det andet er eget design og kan købes i Etsy shoppen.

Undertrøjen her er også af rester. Mønster ligger her på bloggen til fri afbenyttelse. Den har bryderryg som jeg synes er lidt smal, men den sidder godt på Alexander. Bagsiden er i ensfarvet blå, fordi der ikke var meget tilbage af flyvemaskinerne. 

Disse shorts har rumsteret i mit hoved i lang tid. Lige siden Ottobre udgav et mønster, hvor der på bagen var en hajmund med tænder. Jeg ville ikke lave tænderne, så jeg kopierede buen over på et andet mønster og lavede disse shorts. Bæltestropper er i øvrigt et must nu, 

Jeg er så glad for, at jeg får gjort lidt indhug i lageret....Jeg fortsætter og fortsætter og har stadig mange planer for mit stof. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar