lørdag den 28. februar 2015

Jeg organiserer mig med ord

Jeg har lææænge haft mine syblade mm i den der slags tidsskriftsamlere af pap, som nærmest ikke kunne tåle at blive rørt ved uden at de gik op i limningen. Og for nylig gik jeg op i limningen, da jeg tog en tidsskriftsamler ud af reolen og "BANG" lå alle mine syblade fra Burda på gulvet i en stor bunke. Og ligeledes faldt alle mønsterark (næsten) ud, og lå hulter til bulter.
Det tog det meste af en time at parre blade og mønsterark. Og den time skulle jo have været sy-tid. Ikke?

Nå, men i dag foreslog manden!!!! at vi kørte en tur i IKEA. Og jeg vidste, at det var på tide at investere i nye tidsskriftsamlere. Og IKKE af pap.

Heldigvis har IKEA igen deres træ-tidsskriftssamlere i butikken. Den slags som stod på mit teenageværelse med BRAVO, Popcorn, Gaffa og den slags magasiner i. Og de holder til noget. Også til teenagere.

Så jeg købte 4 (DOH!!! Det er jo slet ikke nok) og begyndte at organisere...

Se bare her, hvilken fryd for øjet det er, når man ved hvor tingene hører hjemme.


God weekend derude!

2 kommentarer:

  1. Det ser skride godt ud! Mon ikke du har brugt fonten Moore Mary? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det har jeg faktisk ikke....og du er ellers lidt en ekspert. Jeg har brugt "Exotc350 Bd BT"
      Og tak!

      Slet