mandag den 30. marts 2015

Arrived...at last!

I går var det endelig dagen. Afrejsetid. London...igen.

I 2001 var jeg for første gang i London. Jeg blev færdig på handelsskolen i 2000. Derefter flyttede jeg til Odense for at læse litteratur og et år senere var jeg på vej mod England. En veninde havde fået job der og spurgte om jeg var interesseret også. Og ja, det var jeg.
Jeg boede i Hemel Hempstead, en god halv time fra London med bus. Så det blev selvfølgelig til mange dagsture når jeg havde fridage.
Siden dengang har jeg været i London mange gange. Både alene og sammen med studiekammerater, veninder, kolleger, mine forældre og min kæreste.

Sidste år i påsken var jeg afsted sammen med Alice. Og i år gentager vi succesen. For første gang fløj jeg til London med Norwegian fra Aalborg lufthavn. Og umiddelbart var det ikke en succes.

I lufthavnen fik vi besked om 50 minutters forsinkelse. Øv. Og da vi endelig kom om bord var vi over en time forsinket. Og i luften blev vi igen forsinket. Vi cirklede rundt og ventede på at kunne lande.
Hvis vi havde fulgt tidsplanen skulle vi have landet ca 18.40 lokal tid, men klokken var halv ti!!! Da vi endelig landede.



Og så skulle vi først med tog og derefter tube og så var vi på hotellet ca. Kl. 23.
Det første værelse vi fik havde lidt problemer med at loftet dryssede ned på den ene af sengene. Men hotellet var så søde at de opgraderede os til et bedre værelse med lidt mere luksus. Nice!

Og så i seng og hvile den dovne krop.

Nå ja.... Alice og jeg havde selvfølgelig også lavet lidt Krea til turen. Her er min London bluse.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar