søndag den 3. maj 2015

En million tak!

Tænk om den kom dalende - den der million. Så ville gælden i de fleste familier være betydeligt mindre eller væk.

Jeg har for noget tid siden startet en spare-øvelse. En hjælp til at spare penge, så lidt flere drømme kan blive til virkelighed.
Jeg blogger om det at spare. Om det at tjene flere penge, og om at bruge færre.
Bloggen har været holdt lidt hemmelig. For på en måde er det der med økonomi en privat sag, men på den anden side, er det jo allemands-eje. Så nu springer jeg ud af busken og viser jer min anden blog. Den om økonomi. Om at spare.

I dag har jeg blogget om at spare tid....og måske lidt penge. Men emnet var mad. Og det kender vi alle lidt til.

Kig ind på Pengegrisens blog

Det første indlæg kan du læse her: Missionen

Tag godt imod min "nye" blog. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar