fredag den 29. maj 2015

Tak for sidst

Nu er det en hel måned siden (næsten) at jeg postede noget her på bloggen. Tiden flyver afsted og jeg synes at maj måneds fritid har budt på en buket af spændende ting. Spisning med mødregruppen, både den ene og den anden, fødselsdag, krea-aften og en hel krea dag, venindehygge og en hel del aftener, hvor energien har været til lidt tv i sofaen og så i seng.

Kreativiteten har derfor ikke ligefrem blomstret.
Jo, det har den egentlig.
Men mest på idé-niveau. Og idéer er der masser af. Og jeg glæder mig til at føre dem ud i livet. Så mange som muligt. Og snart.

Men det der trods alt er sket denne måned, deler jeg gerne med jer.

En sweatshirt med raglanærmer og et panel i siderne. Udgangspunktet var et mønster i Alt om Håndarbejde, men det måtte tilrettes MEGET før blusen var brugbar. Nu er jeg dog ret tilfreds med resultatet.



Som skrevet har der været dovne aftner. De er ofte i selskab med dyne og strikketøj som på billeder her. Og den obligatoriske kop kaffe i mit fantastisk krus.



Kruset kan købes HER

Jeg arbejder også på et mønster til min Etsy shop. På drenge underbukser/boxers. Det er færdigt og testet og mangler kun rentegning inden det kommer til salg. 

Næste blogindlæg kommer nok til at stå i sommertøjets tegn. Jeg skal have klippet en stak T-shirts og shorts....SNART!

Rigtig god weekend derude





Ingen kommentarer:

Send en kommentar