søndag den 5. juli 2015

Skildpadde-mor

Man er vel drengemor med stort D, når man næsten bliver betaget af stof med Ninja Turtles?
Og helt ærligt, så husker jeg sagtens de seje padder fra min egen barndom, hvor det store hit var at bytte turtles klistermærker, som fulgte med et bestemt tyggegummi. Jeg så tegnefilmene igen og igen og var vild med historierne, kampene mod det onde og de klamme, klamme kloakker.
Så da Krøl Stoffer åbnede for forudbestilling af stoffet slog jeg til og købte mig en meter.

Det har ligget på hylden et stykke tid. Hverken den rette idé eller tiden har været til at bruge lige netop det stof. Men nu lykkedes det at finde et formål.....og en sommer-hoodie blev født.






Jeg er også lidt i gavehumør. Og som drengemor kender jeg alle heltene....eller i hvert fald de fleste. Og Captain America må siges at være en ægte helt. Så han er lavet til en en skærefil til min Silhouette skæreplotter og kommer snart på en bluse eller undertrøje. 
I mellemtiden vil jeg dele filen med jer.

Klik her for at downloade skærefilen

Filen består af to dele, Captain America og hans skjold.

 


Kig også ind til Alice og download en gratis skærefil hun har delt. KLIK


Ingen kommentarer:

Send en kommentar