fredag den 2. september 2011

Anton, dine bukser er revnet!!!

Da sommeren stod for døren, blev jeg lidt panisk. Alexander ejede ikke et eneste par shorts. Og den stakkels dreng kunne jo ikke rende bukseløs rundt (eller rettere krybe/kravle).
Jeg fik syet 2 par shorts.....men faktisk blev kun det ene par færdige....de andre skammer sig og venter på elastik i taljen. Heldigvis er de vist store nok til, at de kan bruges næste sommer. Så håber jeg, at jeg når at få elastik i dem!
Men disse blev færdige og blev brugt

De er i str. 74 og skal ikke bruges mere herhjemme, så hvis nogen vil aftage dem for et symbolsk beløb, så smid mig en besked. De er i brun babyfløjl med biller.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg havde også en idé til et par lette sommerbukser, men det var absolut ikke min dag da de skulle laves. Først lavede jeg 2 højreben og da der ikke var stof nok til en bue mere, kom der altså kun "børnestof" og tittekant på det ene bukseben. Dernæst blev buksebenene lige smalle nok, så min tanke om at lave ballonbukser kunne ikke rigtig realiseres og derfor måtte bukserne reddes med rib i benene.
Og for at det ikke skal være løgn, er de også lidt små.....mønsteret jeg gik ud fra hed 74, men de er egentlig mere en str. 68.

Disse bukser er heller ikke i brug mere og kan derfor også aftages for et symbolsk beløb....eller bare porto! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar