torsdag den 1. september 2011

Hvad du ønsker skal du få!

Det er så hyggeligt at producere gaver selv. Så må man jo bare håbe, at modtagerne også synes om mine krea-fiflerier.

Af en venindes søster fik vi en klapvogn som de absolut ikke ville have betaling for, så i stedet syede jeg denne lille tunika til hendes lille datter

Da en anden veninde fyldte 30, skulle hun begaves med penge. Men jeg synes ikke meget om, at aflevere en konvolut med sedler i, så sedlerne blev foldet til små sten, som blev lagt under dette træ

Og til den seneste 30 års fødselsdag syede jeg en "korn"pose fyldt med ris, som min dejlige veninde kan varme de kolde tæer på. Sammen med varmeposen lavede jeg 2 glas med forskellige cookieblandinger og "syede" en opskrift dertil

Ideen til cookieblandingerne kommer herfra: Bakerella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar