fredag den 2. september 2011

De rester, de rester....

Jeg syede for lang tid siden en gave til en bedårende lille pige i min mødregruppe. Lige siden har resterne af stoffet ligget og kigget på mig...og jeg har stirret olmt tilbage! Jeg vidste ikke helt hvad der skulle blive af det.
Til sidst overgav jeg mig, og syede da bare et par bukser mere! Næsten magen til gaven må jeg indrømme, men fantasien havde forladt mig.


Bukserne er str. 80 og ribben i taljen er...bum bum....46 centimeter så vidt jeg husker. Stoffet med prikkerne er mørkebrunt babyfløjl og det andet er 100% bomuld. Eftersom jeg ikke lige har en pige der mangler bukser (eller en pige i det hele taget) er bukserne til salg.
..........................................................................................................................

Men her ender det ikke....for bomuldsstoffet var ikke brugt op....og hvad gør man så?
Jo, man forsøger sig med en pigetunika i str. 2 år med gule ærmer og sløjfe i halsen.


Og den er af gode grunde også til salg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar