onsdag den 30. november 2011

Endnu ikke i funktion...

...men jeg har gjort det!!!
Jeg har oprettet en butik på Amio.dk.
Der er ikke meget i den og faktisk er den slet ikke funktionel endnu, men men men....det skal nok komme! Jeg bobler af krea-ideer og hylder og kasser herhjemme flyder over af lækkert stof. Så mon ikke der kommer en ting eller 2 i butikken snart?

KLIK HER for at besøge min butik... når den altså engang er åben!

Og så bliver dette vist månedens sidste indlæg, for i morgen er det december og så håber jeg på at det siger "DING" og julestemningen overvælder mig!

6 kommentarer:

  1. Ihh hvor spændende Hanne. glæder mig til at se din butik

    SvarSlet
  2. Tusind tak Heidi...det var dine fine ting på Amio der inspirerede mig til at tage springet! Det var rigtig sødt af dig.

    SvarSlet
  3. Tak for de pæne ord. Jeg har også en masse der ligger og venter på at komme i butikken- det skal bar elige være færdigt :) Hvad hedder din butik?

    SvarSlet
  4. Nu skulle butikken være online. Den hedder Krudtfugl. Jeg har ikke ret mange varer endnu, men lidt har også ret.....;-) Jeg har mange halvfærdige ting på hylderne, så forhåbentligt bliver det snart fyldt op!
    Jeg vil da holde øje med din skønne butik så jeg spotter dine nye ting!

    SvarSlet
  5. så har jeg meldt mig som ambassadør af din butik. Så hver 4. dag kommer der et opslag med en reaklame på en af dine ting på min fb profil :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak.....og jeg er nu også ambassadør for din dejlige butik! (så lærte jeg lige det...)

    SvarSlet