lørdag den 29. september 2012

UFO-listen

Der er Robinson-listen for dem som ikke vil have reklamer og UFO-lister for sådan nogle som mig, som aldrig gør ting færdige.

UFO står for UFærdige Objekter

I venstre side af min blog har jeg lavet en liste over mine UFO'er...eller det skal det blive. Endnu har jeg kun tilføjet få ting, men eftersom jeg har en hel (lille) flyttekasse med UFO'er stående, skal der føjes mere til listen.

Planen er, at den lille liste skal hjælpe mig med at få bund i bunkerne og komme videre med nye projekter. Så når alt er føjet til, skulle listen efterfølgende gerne blive kortere og kortere....
Ja, ønsketænkning er vel ikke forbudt!

Jeg er bare KNALD god til at få idéer og sætte dem i gang, men jeg er mindre god til at følge dem helt i mål....så det er min øvelse, og måske et tidligt nytårsforsæt. Hvem ved!


Kan du identificere en UFO (fra listen)?



EDIT: Jeg må hellere lige sende en varm tanke til Anitta med bloggen Sandfærs Sysler som gav mig idéen med UFO listen. Vi snakkede om nedtælling af UFO'er, men da det store internet ikke gav svaret på hvor man finder sådan en tæller, måtte det blive en liste!
Klik ind til Anitta og se hende eliminere nogle UFO'er ;-)

10 kommentarer:

  1. Sådan, så er vi i gang med at få udryddet alle vores ufærdige objekter ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. Eller teoretisk set, er JEG jo kun nået til at starte på listen. Men når den er færdig, har jeg fulgt et projekt i mål.....Nemlig at lave listen færdig.

      Slet
  2. God ide, måske man burde få lavet en selv. Med de nye fine maskiner, forpligter det jo lidt ;) pøj pøj med at få elimineret ufo'erne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du må absolut flashe lidt lækre sager....jeg så jo et glimt da du var på besøg. Forhåbentlig bliver det ikke en UFO....for det skal jo bruges til en lækker gave....

      Slet
  3. Tak, lige nu er den dog tæt på at ende som en ufo. Fik self sat tallene forkert på. Så skal have forsøgt mig med at pille strygestoffet af igen. Håber det kan lykkes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det håber jeg.....Jeg krydser fingre!

      Slet
  4. Mon denne liste bliver endnu en UFO ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvem ved....men nu er listen komplet. Om antallet af projekter på den mindskes med tiden, må tiden vise....;-)

      Slet
  5. Sådan en UFO kunne også sagtens bruges på min blog ;0) Men det er som om at når man er igang med noget, så kommer der tit noget som er mere spændende og går igang med det, og glemmer alt om det man egentlig burde lave ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig liiige sådan jeg har det!!! ;-)

      Slet