mandag den 5. maj 2014

Mere til mig....endnu en test!

Som tidligere vist I DETTE INDLÆG, er jeg igen i gang med at sy til mig selv. Og jeg bestemte mig for at teste et nyt mønster. Sådan et af dem man tegner af efter en eksisterende bluse som sidder godt. I dette tilfælde var blusen fra H&M.

Men først prøvede jeg et mønster købt online på craftsy.com. Printet, klippet og klistret. Så ryggen blev stiv og knæene ømme. Det så sådan ud:

Resultatet blev dog ikke godt....eller blusen blev fin, men modellen er absolut ikke klædelig når man som jeg er smal foroven og bred om hoften.

Derfor kastede jeg mig ud i H&M modellen og den endte således:


Stoffet har jeg haft liggende længe. På hylden med "mormor-stoffer", "test-stoffer" mm. Den slags som man på en måde kan lide, men alligevel ikke ved hvad man skal bruge til. Nu er dette brugt op. Det er en fin efterårsmodel. Sidder godt, og er nu klippet i 2 andre eksemplarer. Også fra samme hylde med stoffer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar