søndag den 8. marts 2015

Hip hip hipster

Hipster er sådan et hipt ord.....jeg hører det alle steder og må også indrømme, at det har fundet vej ind i mit ordforråd. Jeg bruger det sådan lidt sjovt om manden min, når han klæder sig sådan lidt "skævt" for at være smart.....Ej, "smart" er vist sådan et ord vi brugte i mine unge dage....
Jeg er egentlig ikke særligt hip, smart eller moderne....

Men en anden hipster som jeg sætter pris på, er de her hjemmesyede af slagsen. Et hjemmelavet mønster, som sidder overraskende godt


Mønstret kan købes i Etsy shoppen lige HER

Undertøj, både til barn og voksen er en super måde at få bugt med rester. Og endelig kan jeg bruge "mine" rester til noget til mig selv. 

Til Alexander har jeg syet en del af disse efter mønster fra Ottobre. Det er også effektiv brug af rester. Og som 4-årig er det sjovt, at underbukser matcher bluser. :-)


6 kommentarer:

  1. Jeg må straks prøve det mønster. Tusind tak!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Jeg har også lige syet drengeunderbukser efter Ottobre-mønstret, og det kunne da være, at jeg også skulle få fat i det Hipster-mønster, du linker til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina
      Ottobre mønstret sidder rigtig fint. Det er meget brugt herhjemme. Men nu får jeg syet lidt mere til mig selv, det er allerede blevet til 2 par hipsters efter dette mønster. Til mig er pasformen skøn. Du skal være meget velkommen til at prøve det. Og jeg tager gerne imod kritik. :-)

      Slet
  3. Rigtig fint undertøj til de kære små :-)
    Tror jeg selv vil lege med de mønstre.
    Hilsner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Maria. Hipsteren er til kvinder, men der er en pige-udgave på vej også.

      Slet