onsdag den 8. april 2015

Armystil

Alexander er vild med camouflage. Både camouflage stof, tøj og OST.
Ja. Du læste rigtigt. Camouflageost.
Og der er selvfølgelig tale om en blåskimmelost af den type, hvor skimmel er mere grøn end blå og dermed ligner camouflage.

Han efterspørger altid at have soldatertøj på. Altså bukser og bluser i camouflagestof.

Jeg har tidligere syet disse bukser til ham, og han elsker dem!!!


Men de stumper lidt og tittekanten i lommen er slidt helt op. Men de må ikke smides væk. Jeg overvejer at lave dem om til shorts og se om jeg kan fikse den gule tittekant.

Jeg har for noget tid siden købt jersey i camouflageprint i Videbæk. Eller stof-himlen kan vi også kalde butikken. Endelig fik jeg syet en bluse til Alexander i stoffet. Han har ventet med længsel.

''

Her er blusen i brug. Mærket på brystlommen har Alexander selv valgt i stof og stil og det har tidligere siddet på en anden t-shirt i camouflagestof, som blev slidt op. 

Farverne er i øvrigt mere korrekte på billedet med modellen!

Og så lige en lille bonus....En hue jeg syede i det dejligste Znok jersey for et par år siden er nu i brug. I ægte forårsstil!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar