mandag den 15. juni 2015

En badutspringer!

Shortsene fra sidste sommer må absolut være lavet til gymnastik. Det mener Alexander i hvert fald.
Han viste sig frem som stærk mand, springgymnast og ninja i de stribede shorts fra sidste sommer og i undertrøjen som endelig er blevet færdig, efter jeg fik lidt grå rib af en sød krea-pige.



Undertrøjen er her:


Det er også blevet til et par afslappede knickers i brun jersey med stribede manchetter.
(Den kvikke læser har set, at striberne i linningen ikke matcher på bagsiden. Jeg er nemlig alt for doven til at bruge nåle til almindeligt hyggetøj......og faktisk i alt andet tøj også)


Og et par underbukser mere af sjove rester:

Jeg er i fuld sving med UFO'erne. Jeg har 2 bluser, en T-shirt og et par underbukser mere færdige, men dem må i se en anden dag. Hurra for blæsevejr som gør, at jeg alligevel prioriterer symaskinen frem for haven. :-) 




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeps....i dag var han overbevist om, at han havde produceret muskler som HULK

      Slet