torsdag den 1. november 2012

En (to) streg(er) til listen!

Kan i huske mit indlæg om UFO'erne? Ikke dem på himlen, men dem der ligger i kasser og på hylder i krea-rummet?

Jeg har siden hen streget en del på listen, men som altid er der også kommet nyt til. Tsk tsk.

En af tingene på listen var disse bukser: (Vi diskuterer herhjemme, om de er for tøsede til en dreng på to år....hvad synes i?)
Forfra
 Bagfra

Et andet emne på UFO listen var disse overalls. Egentlig manglede de bare knapper, men nu er de færdige. Og til salg...tror jeg!


5 kommentarer:

  1. Jeg så billede et af bukserne og tænkte; hvorfor søren er i itvivl om de kan bruge af en dreng, det kan de da s.... Og så så jeg dem bagfra. Nu er jeg også i tvivl! Men jo kan han ikke godt det? ;-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  2. Jeg er bare helt vild med det mønster :-) Jeg er også lidt i tvivl om jeg ville putte en dreng i bukserne, for mønsterdelen kan godt ligne blomster. Jeg tror ihvertfald, at farmand hjemme hos os ville rynke brynene lidt...
    Kh Line
    P.S. Velkommen til hos mig ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes, de er rigtig fine, og de kan da SAGTENS bruges af en dreng, uden tvivl:-)

    SvarSlet
  4. Alexander har haft dem på en gang. Hans far synes de er for tøsede, jeg synes de er sådan lidt retro-unisex agtige....
    Vi diskuterer stadig ;-)

    SvarSlet
  5. Du syr da lige en blå hættetrøje med røde dødningehoveder på til bukserne - så bliver det ikke mere drenget.

    SvarSlet