tirsdag den 13. november 2012

UFO'erne spøger stadig...Give Away

En del af mine UFO'er er jeg (og min søn) vokset fra.
Jeg håber at nogle derude i blogland kan få glæde af dem og laver derfor en UFO Give-away!

Nogle af UFO'erne er næsten færdige og nogle er kun klippet, men alle er brugbare og kan blive til noget lækkert...

Se nederst under billederne hvordan du deltager....

1: Kokeshi Doll kjole fra Ottobre 3/2012 str. 62.
 - er klippet. Mønster medfølger.

2: Onion 20022 Tunika str. 86/92. 
- Mangler oplægning og halskant.

3: Jeans med snydelommer str. 62
- mangler taljeelastik og elastik eller oplægning i ben

4: 2 par fløjlsbukser str. 62
- det ene par er syet sammen og mangler kun taljeelastik og oplægning/elastik i ankler. Det andet par er kun klippet.

5: 2 bøllehatte i grafittistof
- Den ene er str. 6 mdr, den anden str. 1 år. Foer er klippet til den lille model. Mønster medfølger til begge størrelser. 

6: Fløjlsbukser str. 68
 - er klippet. Mangler et sidepanel på ca. 5 cm. (i bredden)  til hvert bukseben og sammensyning.

7: 2 par babybukser. Str. 62 eller 68 (kan ikke huske det)
-fra Ottobre 1/2012. Er klippet. 

8: 2 hjelme i turkis uld. Str. 1 år. 
 - mangler kanter og evt. foer

9: Sixpence str. 1-2 år.
- Alle dele er klippet og skyggen er syet og afstivet. (billede til venstre viser den færdige model)

10: Baggy bukser "Chris" fra Stof2000 str. 92
- er delvist sammensyede. Koksgrå med lommer i bilstof. 


For at deltage i min GiveAway skal du skrive en kommentar og angive hvilke UFO'er (nummer 1-10) du er interesseret i at vinde. Du må gerne ønske flere og har også mulighed for at vinde mere end én UFO. Der trækkes nemlig lod blandt alle der ønsker et nummer/en UFO, uanset hvor mange man har ønsket. 

Vinderne trækkes d. 9. december (2. søndag i advent)










22 kommentarer:

  1. Sikke da en god ide. Jeg vil gerne være med på nr 1,2,3,4 og 10.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg kunne rigtig godt tænke mig ufo 8, 9 og 10, de er så fine :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kunne rigtig godt tænkte mig UFO 2 og 10 - så er der en til hver af spilopperne :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Wow :-) Nr 5 vil gøre lykke her
    Mvh
    Charlotte
    heksen66@gmail.com

    SvarSlet
  5. Ih sikke en fin give away, for sådan en som mig, der har lidt svært ved at komme igang med symaskinen!
    Jeg må nemlig indrømme at det stadig er lidt uoverskueligt at skulle gå igang med syprojekter. Dette ville da være en god måde at komme lidt igang! UFO Nr. 1, 2, 3, 6 og 10 ville kunne bruges her :-)

    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  6. jeg deltager ikke da jeg ikke småfolk i den alder men jeg har lagt din give away her

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Helle
      Tak for din hjælp. Jeg har haft lidt problemer med spam og derfor beholdt jeg "koden". Nu har jeg fjernet den og så må tiden vise, om der bliver "ballade" med robotter igen.
      Mange hilsner fra Hanne

      Slet
    2. Hanne ... jeg nævner det bare og hvis der er for mange problemer så må du jo sætte koder på igen :)

      Slet
    3. ellers kan du sætte det sådan at du skal tjekke kommentarerne først og godkende dem.

      Slet
  7. Nr. 2, 9 og 10 skal være mere end velkomne hjemme hos os :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Sikke en fin giveaway...er forfærdelig ublu...jeg vil gerne være med på alle dine fine "almost-done" ting. Lægger altså et lod ind på alle fra et til ti....og glæder mig til (måske) at kunne overraske en af mine børnerige kolleger med en fin og helt færdigsyet surprise....tak for muligheden for at deltage i din alternative give away:)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Hvor er jeg glad for at nogen er interesserede i mine UFO'er. Jeg var ved at være bange for, at de skulle samle støv for evigt ;-)
    Tak fordi i vil deltage i min tossede giveaway ;-)

    SvarSlet
  10. Aj hvor fedt!

    Jeg gad godt vinde

    1
    5 - 1 år
    8
    9
    10

    SvarSlet
  11. ej for en fed give away .... god ide så de kommer i brug selv om du ikke kan bruge dem mere
    jeg er forfærdelig ublu som Marlene ;-) så vil gerne være med på alle 10.
    er alle er så spændende så jeg slet ikk kan bestemme mig ;-)
    jeg er lige blevet "reserve-moster" til 2 nye babyer... så det ville da være dejligt om jeg var heldig.
    har lånt det øverste billede og linker fra min blog
    hilsen Lis
    http://1ret2vrang.blogspot.it/
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med på nr 1,3 og 10 - og sikke en sjov give away!!!

    SvarSlet
  13. Vil gerne være med på dem alle :)

    SvarSlet
  14. Hold da op det var en god idé. Sikke mange fine ting du laver. Jeg vil gerne overtage 1,2 og 3 :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  15. Hvor er i altså søde....jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg kan trække en vinder.

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne lægge lod ind på nummer 10 :)

    KH Chalotte

    SvarSlet
  17. Så er vinderne fundet: http://krudtfugl.blogspot.dk/2012/12/vinderne-er-trukket.html
    Tak til jer alle fordi i ville deltage!

    SvarSlet