søndag den 3. august 2014

20 UFO'er

Ja, det er sandt.

Bunken i vindueskarmen (eller bunkerNE er det egentlig) gemte på hele 20 UFO'er.
UFærdige Objekter.

Der er et miskmask af thermotøj der næsten er færdigt, natbukser, underbukser, shorts, langærmede bluser og andet godt. Noget er kun klippet, andet er overlocket sammen og mangler kun fx oplægning. Der er også en del ribkanter der skal sys og linninger der skal have elastik.

Jeg stresser faktisk slet ikke over mængden. Glæder mig nærmere over, at jeg får brugt så meget fra lageret.
Jeg har nemlig meldt mig til en udfordring; jeg må ikke købe nyt stof resten af året. Jeg skal bruge fra lageret og må kun supplere med nyindkøb når det er nødvendigt for at færdiggøre noget. Fx rib, knapper, lynlåse, vlies mm.

Og nu til de der 20 UFO'er...her er de!



PHEW!!!

(Og dette var kun bunkerne med børnetøj....derudover er der UFO'er som er til boligen, til mig og til gaver)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar