onsdag den 13. august 2014

5 down....20 to go!

Ja, du læste rigtigt.

Jeg startede ud med 20 UFO'er.
Nu har jeg syet 5, men også klippet 5 nye ting. Tsk tsk. Tilbage til status quo, square one, udgangspunktet. Kært barn har mange navne.

Men det vigtigste er egentlig, at de 5 nye ting er klippet udelukkende af ting fra lager og især rester.
Jeg må lige få føjet de 5 nye til oversigten, men her kan i se hvad der er streget indtil nu.


De 2 af bluserne og et par underbukser har jeg ikke vist på bloggen efter de blev færdige, så de er lige her:

Denne bluse er efter sønnikes ønske. Symærket har han selv valgt i Stof og Stil. Jerseyen er i virkelig dårlig kvalitet, men var meget ønsket af den unge mand. 

Denne T-shirt er næsten identisk med den jeg lige har syet, så jeg lavede lidt andre detaljer på denne. Blå rib i halsen (som endnu ikke var dampet da billedet blev taget) og gule bikube stikninger som oplægning og i halskant. 


Disse underbukser er også fra UFO bunken. De er med påsat linning i rib med elastik indeni.




 Disse UFO'er har jeg slet ikke rørt endnu....måske der er krydser over nogle af dem næste gang jeg opdaterer. (sammen med billeder af de 5 nye ting jeg har klippet)


2 kommentarer:

  1. Det går fremad, det er da super :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Micha. Det er spændende om jeg nogensinde kommer under 10 UFO'ere ;-)

      Slet